Asystent sędziego

Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/5804
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków na stanowisku asystenta sędziego określony jest w Rozporządzeniu MS z dnia 8.11.2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U.2012.1270).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

wymagane posiadanie obywatelstwa Rzeczpospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich, nieskazitelny charakter, ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce oraz posiadanie tytułu magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, wymagane ukończone 23 lata.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny (m/k)

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Nowa Ruda

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego. Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej. Fakturowanie oraz inne zadania administracyjne. Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym. Przygotowywanie raportów i...