Asystent ds. Księgowości

Asystent ds. Księgowości
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe),
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,
  • wystawianie faktur i dokumentów magazynowych,
  • utrzymanie i archiwizacja dokumentacji,
  • wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości,
  • zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej,
  • kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse),
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
  • mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
Oferujemy:
  • Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...