Asystent ds. księgowości

Sądecki Urząd Pracy
Asystent ds. księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0373
OBOWIĄZKI:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadniania sald z dostawcami i odbiorcami,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących,- przygotowywania korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami,- przygotowywanie formularzy podatkowych i sporządzania zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- przygotowywanie formularzy aplikacyjnych.Oferta stażu realizowana ze środków programu Konserwator.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

1. Dyspozycyjność.2. Punktualność.3. Samodzielność.4. Umiejętność pracy w grupie.5. Kultura osobista.6. Cierpliwość.7. Zdolność do właściwego komunikowania.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...