Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Ogłoszenie numer: 10283522, z dnia 2025-10-04

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
  • Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
  • Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
  • Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziane zainteresowania techniczne.
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
  • Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
  • Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

mazowieckie / Radom, ul. Malczewskiego 24 (obok Galerii Słonecznej w Office Park)

Aplikuj, jeśli poniższe zdania Cię opisują: cechuje Cię wysoka kultura osobista posługujesz się językiem angielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2 (must - umiejętność będzie weryfikowana na rozmowie rekrutacyjnej) jesteś komunikatywny/a i nastawiony/a na...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi floty

Pracodawca: KLIMA-THERM Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)

Zadania: W dziale obsługi floty samochodowej zajmujemy się zapewnieniem technicznej sprawności ponad 130 pojazdów firmowych, dbamy o realizację zaplanowanych przeglądów, serwisów, poprawne ich rozliczenie, tworzenie raportów i statystyk na użytek kierownictwa....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność...