Asystent / Asystentka zarządu

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • organizowanie pracy biura
  • dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura
  • organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych Prezesa Spółki
  • wspieranie Prezesa Spółki w codziennych obowiązkach (umawianie spotkań, zarządzanie korespondencją itp.)
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki i managementem
  • wsparcie w rekrutacji pracowników administracyjnych (nadzór nad ogłoszeniami, umawianie spotkań)
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Prezesa Spółki
  • udział w projektach wspierających codzienne działania Spółki
  • dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub pokrewne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • biegłość w pakiecie MS Office (szczególnie Outlook, Excel, PowerPoint), lekkość w redagowaniu profesjonalnej korespondencji
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w drukarni o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • pakiet sportowo- rekreacyjny
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...