Asystent / Asystentka zarządu

Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych
  • Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób
  • Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie ich codziennych obowiązków
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Organizację podróży służbowych i spotkań oraz rozliczanie ich, przygotowywanie zestawień
  • Wspieranie organizacji wydarzeń firmowych i spotkań integracyjnych
  • Formalne przygotowywanie spraw do decyzji przełożonego
  • Współpraca z instytucjami bankowymi i ubezpieczalniami
  • Archiwizowanie dokumentów, raportów i umów, dbanie o ich łatwy dostęp i zgodność z obowiązującymi przepisami
  • Dbanie o poufność informacji
  • Inne czynności administracyjno-biurowe
Oczekiwania wobec kandydata/kandydatki:
  • Wysoka komunikatywność i kultura osobista, pozytywne nastawienie
  • Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, pozwalająca na obsługę gości w tym języku (warunek konieczny)
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Pracę w strukturze importerskiej
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny (m/k)

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Nowa Ruda

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego. Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej. Fakturowanie oraz inne zadania administracyjne. Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym. Przygotowywanie raportów i...