Asystent / Asystentka zarządu

Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych
  • Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób
  • Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie ich codziennych obowiązków
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Organizację podróży służbowych i spotkań oraz rozliczanie ich, przygotowywanie zestawień
  • Wspieranie organizacji wydarzeń firmowych i spotkań integracyjnych
  • Formalne przygotowywanie spraw do decyzji przełożonego
  • Współpraca z instytucjami bankowymi i ubezpieczalniami
  • Archiwizowanie dokumentów, raportów i umów, dbanie o ich łatwy dostęp i zgodność z obowiązującymi przepisami
  • Dbanie o poufność informacji
  • Inne czynności administracyjno-biurowe
Oczekiwania wobec kandydata/kandydatki:
  • Wysoka komunikatywność i kultura osobista, pozytywne nastawienie
  • Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, pozwalająca na obsługę gości w tym języku (warunek konieczny)
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Pracę w strukturze importerskiej
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista/tka ds. administracyjnych w dziale produkcji technicznej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Prowadzenie grafiku rezerwacji instrumentów i strojeń, koordynacja pracy stroicieli; Sporządzanie umów i dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie pracy pracowników (umowy cywilnoprawne); Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie procesu zakupu instrumentów i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. realizacji wniosków i kontroli- staż

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Rzeszów

zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Biura WFOŚiGW, zagadnieniami BHP na stanowisku pracy, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa dot. działalności WFOŚiGW oraz regulacjami wewnętrznymi dot. obiegu dokumentów, instrukcji kancelaryjnej, kryteriów...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Łężyce

Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 30 r. ż.-Obsługa biura i administracji-Wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych-Organizacja terminarza spotkań-Obsługa zamówień i dokumentacji handlowej-Organizacja transportu towaru-Archiwizacja i skanowanie...