Asystent / Asystentka Zarządu

Ogłoszenie numer: 10013236, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu, w tym weryfikacja i przygotowanie dokumentów
  • Tworzenie pism, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Zarządzanie kalendarzami i organizacja spotkań
  • Nadzór nad korespondencją oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy
  • Współpraca z działami w zakresie obsługi Organów Korporacyjnych
  • Pomoc w organizacji konferencji i podróży służbowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Word
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne
  • Samodzielność i efektywne zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Pakiet benefitów, m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Preferencyjne ceny biletów lotniczych
  • Szeroki zakres świadczeń socjalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Biurze Radców Prawnych

Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, pl. Uniwersytecki 1

Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Wsparcie radców prawnych w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego. Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe prawnicze. Znajomość zagadnień ze...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Pracodawca: Konsorcjum Stali S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Pruszków

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. biurowych i zamówień

Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Kluczowe Zadania Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej. Sprawdzanie poprawności danych i zamówień. Wymagania Bardzo dobra znajomość...