Asystent / Asystentka Dyrektora

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • bieżąca organizacja pracy biura,
  • koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów,
  • monitoring działań konkurencji,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów
    i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • współpraca z innymi działami w Spółce,
  • obsługa wyjazdów służbowych.

Nasze wymagania:

  • umiejętność swobodnej komunikacji w j. niemieckim lub angielskim,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • dbałość o szczegóły i skrupulatność,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność za powierzone działania, pracowitość
    i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B,
  • podstawowa znajomość programu SAP.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),  a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...