Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych i Obsługi Zarządu

Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych i Obsługi Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres zadań:
  • Wsparcie Zarządu w organizacji codziennych obowiązków
  • Prowadzenie kalendarza, korespondencji i dokumentacji
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień
  • Koordynacja obiegu dokumentów i komunikacji w firmie
Wymagania:
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do okazjonalnych podróży
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel, Word, Outlook)
  • Umiejętność pracy samodzielnej, dobrej organizacji i szybkiego działania
  • Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, dyskrecja
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub B2B)
  • Elastyczne godziny i nowoczesne biuro z parkingiem
  • Przyjazny zespół i możliwość realnego wpływu na firmę
  • Perspektywa rozwoju na samodzielne stanowisko kierownicze
  • Możliwość korzystania z auta służbowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...