Asystent / Asystentka ds. Administracji

Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją.
  • Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej.
  • Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów.
  • Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi.
  • Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie w preferowanych dziedzinach.
  • Doświadczenie w obsłudze flot czy ubezpieczeń będzie atutem.
  • Znajomość dokumentacji technicznej i urzędowej.
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość MS Office i aplikacji internetowych.
  • Samodzielność, organizacja pracy, sumienność, otwartość na naukę.
Oferujemy:
  • Możliwości rozwoju w sektorze projektowym.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Uczestnictwo w ważnych projektach.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...