Asystent / Asystentka ds. Administracji

Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją.
  • Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej.
  • Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów.
  • Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi.
  • Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie w preferowanych dziedzinach.
  • Doświadczenie w obsłudze flot czy ubezpieczeń będzie atutem.
  • Znajomość dokumentacji technicznej i urzędowej.
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość MS Office i aplikacji internetowych.
  • Samodzielność, organizacja pracy, sumienność, otwartość na naukę.
Oferujemy:
  • Możliwości rozwoju w sektorze projektowym.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Uczestnictwo w ważnych projektach.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Wola

Obsługa pracowników i gości Zarządzanie korespondencją i dokumentami Organizacja ewentów i zarządzanie materiałami biurowymi Rejestracja gości i zarządzanie rezerwacjami Współpraca z działem IT oraz zarządzanie print roomem Biegłość w języku angielskim Dobra...

zachodniopomorskie / Świnoujście

Twoje główne zadania: Obsługa Gości hotelu; Dopełnianie formalności związanych z pobytem (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie); Przyjmowanie rezerwacji pokoi hotelowych; Udzielanie informacji na temat oferty hotelu lub lokalnych atrakcji;...