Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/GS/DPU/04/24
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności:
  • Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami​,
  • Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym:
    • weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
    • kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
    • weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
    • prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
  • Udział w kontroli projektów​,
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
  • Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji i promocji projektów.
Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • Wyższe (minimum licencjat).

Doświadczenie zawodowe:

  • Min.2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego​ specjalisty, 5 lat
    w przypadku głównego specjalisty).
  • Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej
Wiedza:
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją,​
  • Podstawowa znajomość zasad rachunkowości​,
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych),
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych​,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.
Umiejętności:
  • Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym​;
  • Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania.
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Gotowość do podróży służbowych,
  • Gotowość do wystąpień publicznych.​
Wymagania pożądane:

Wykształcenie:
  • Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
Doświadczenie zawodowe:
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej,​
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
Wiedza:
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
  • Znajomość zasad pomocy publicznej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu​,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
  • Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
Umiejętności:
  • MS Excel poziom zaawansowany,
  • Czynne prawo jazdy kat. B 
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łask

wg programu stazu, Fudusz Pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Sandomierz

- przyjmowanie korespondencji, interesantów, telefonów- prowadzenie rejestrów i ewidencji- rejestrowanie terminów spraw Wymagania inne: oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

- obsługa urządzeń biurowych- wystawianie faktur- prowadzenie spraw urzędowych związanych z działalnością pracodawcy- archiwizacja dokumentów- obsługa social media- Facebook, Instagram Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...