Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/24/0453
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe/staż pracy min. 3 lata na tożsamym stanowisku, dyspozycyjność, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 945 do 5 385 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: wczoraj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Monday Development

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Włocławek

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i...