Sekretarka medyczna

Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Żuromin
Numer: StPr/24/0289
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie rejestru chorych zgłaszających się i oczekujących, przez wpisywanie do właściwej księgi,- sporządzanie zestawień statystycznych, sprawozdań z ruchu chorych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami,- współpraca z sekcją statystyki medycznej i dokumentacji chorych,- przestrzeganie w zakładzie regulaminu pracy i ustalonego porządku,- wykonywanie powierzonej pracy sumiennie i rzetelnie,- znać i stosować przepisy BHP i PPOŻ.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Oferta w ramach prac interwencyjnych, dostępna dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żurominie

Miejsce pracy:

Żuromin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 950 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Monday Development

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Włocławek

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i...