Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/24/0860
OBOWIĄZKI:
POMOC W FUNKCJONOWANIU BIURA PROWADZENIE DOKUMENTACJI WPROWADZENIE DANYCHPRACA OD 08.00 DO 16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI


Wymagania inne:

UMIEJĘTNOŚĆ LICZENIA, MYŚLENIE ANALITYCZNE

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Techniczno-Administracyjny

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do...