Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DOPPT/25/24

Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post 

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • Przejrzyste zasady wynagradzania,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT;
  • Monitorowanie systemu informatycznego ewidencji wniosków o płatność; wprowadzanie danych do systemu informatycznego w zakresie przewidzianym procedurami;
  • Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach dla działań wdrażanych w komórce organizacyjnej i przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do departamentu w zakresie czynności którego pozostaje audyt i kontrola wewnętrzna, a w razie potrzeby przygotowywanie projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania;
  • Identyfikacja problemów powstałych w trakcie obsługi wniosków o płatność, zgłaszanie propozycji zmian i uwag zmierzających do usprawnienia procedur i organizacji rozpatrywania wniosków o płatność  dla działań realizowanych przez Wydział;
  • Opiniowanie i zgłaszanie uwag do projektów aktów prawnych wpływających do wydziału zgodnie z trybem obowiązującym w ARiMR;
  • Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR w szczególności zadań realizowanych przez Departament Oceny Projektów i Pomocy Technicznej;
  • Praktyczna znajomość Word, PowerPoint, Excel.
Wymagania pożądane:
  • Doświadczenie w pracy związanej z funduszami unijnymi;
  • Odpowiedzialność, gotowość do poszerzania wiedzy w zakresie wykonywanej pracy, komunikatywność;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
  • List motywacyjny
  • Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej

 

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, Sterlinga

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka działu HR

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...