Zarządca nieruchomości

Zarządca nieruchomości
Wrocław



Opis stanowiska:
  • Administrowanie umowami leasingowymi i serwisowymi.
  • Kooperacja przy rozliczeniach operacyjnych dla nieruchomości komercyjnych.
  • Generowanie statystyk i analiz porównawczych.
  • Sporządzanie raportów dodatkowych wydatków operacyjnych.
  • Zarządzanie pisaną komunikacją z najemcami oraz obsługa reklamacji miesięcznych.
  • Wpisywanie danych do dedykowanego oprogramowania oraz realizacja zadań biurowych.
Wymagania:
  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Płynność w języku niemieckim.
  • Umiejętność obsługi MS Office, w szczególności Excel.
  • Samodzielność i precyzja w działaniu.
  • Szkolenie wprowadzające w centrali w Niemczech.
Oferujemy:
  • Premie uznaniowe.
  • Dynamiczne podejście do procesów decyzyjnych w ramach struktury rodzinnego przedsiębiorstwa.
  • Programy rozwojowe i wdrożeniowe.
  • Ergonomiczne stanowiska pracy.
  • Program poleceń pracowniczych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Zarządu

Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca obsługa...