Travel Assistant

Want to be a part of a dynamic INTERNATIONAL TEAM who challenges THE GLOBE? 

Are you passionate about TRAVEL and eager to explore NEW LOCATIONS? 

Are you a “HUNTER” who enjoys the chase of new accommodation and gets excited by challenging world spots?

If you can answer YES to those 3 points – well then, it is your lucky day!

We are an international technical service provider with over 250 technicians delivering services to industry and energy sectors around the world. Our DNA is half-Danish and half-Polish. Currently we are looking for a competent, well-organized employee who is interested in the organization of travels for our employees

Travel Assistant
Miejsce pracy: Szczecin
As a part of our team you will be responsible for:
  • Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world
  • Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers
  • Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards
  • Taking care of internal documents flow within travel department in travel expenses area, assisting with reports
You are a perfect candidate if you:
  • Are very good in English, spoken and written at least B2/Polish language is a must,
  • Have an experience in organization of travel activities,
  • Are ambitious and focused on self-development,
  • Are open for new challenges and dynamic work environment,
  • Have a service-oriented approach and excellent communication skills,
  • Have an ability to work under time pressure,
  • Have availability for maximum one weekend per month for remote work.
We offer:
  • Employment contract and stable work environment,
  • Challenging job in an established, well run, of high standards company where your opinion matters, 
  • Private medical care for you and your family after 3 months of employment,
  • Additional benefits co-financed by the company; e.g. Medicover Sport, group insurance, language courses
  • Integration parties, professional training and courses financed by the company, and possibility to grow within organization with perspective for specialist position,
  • Friendly atmosphere in a well-organized, ergonomic and pleasant office in the smartest building in Szczecin right next to Brama Portowa.
Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem pk@eryk.com. Administratorem danych osobowych jest Eryk Sp. Z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Pl. Brama Portowa 1 70-225. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia zakończenia rekrutacji. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.” Zgadzam się na przetwarzanie przez Eryk Sp. Z o.o, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Eryk Sp. Z o.o

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź, Sterlinga

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent/ka działu HR

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby...