Komenda Powiatowa Policji
Technik
Miejsce pracy: Sochaczew
Numer: StPr/25/0372
OBOWIĄZKI:
prowadzenie elektronicznego rejestru, prowadzenie dzienników, rejestrowanie dokumentacji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji, archiwizacja, wykonywanie protokołów odpraw do służby, wprowadzanie danych do policyjnych baz danych, zastępowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (podczas nieobecności)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sochaczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 718,32 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, al. Rzeczypospolitej 1

Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy alei Rzeczypospolitej 1 w Warszawie.​ Praca w wymiarze 80-100 godzin miesięcznie​ z możliwością rozszerzenia godzin współpracy w Centrum LUX MED Stomatologia przy ul. Żegańskiej 15. Zatrudnienie na podstawie umowy...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji magazynowej

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej i jej prawidłowości Fakturowanie i inne zadania administracyjne Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym Przygotowywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. administrowania nieruchomościami

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie....