Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0529
OBOWIĄZKI:
praca biurowa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Administracji

Pracodawca: TUV Rheinland Group

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Katowice

Co będziesz robić? Koordynacja administracyjna: od zarządzania podróżami i spotkaniami, po wsparcie komunikacji i obiegu dokumentów. Prowadzenie dokumentacji: dbanie o jej aktualność i zgodność z polityką firmy. Analiza danych: monitorowanie systemów, wyłapywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik ds. Administracji Nieruchomości

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Staszów

Czym będziesz się zajmować? Zarządzanie operacyjne : będziesz odpowiedzialny za bieżące funkcjonowanie działu administracji, w tym planowanie i nadzór nad realizacją budżetu oraz optymalizację kosztów. Koordynacja i nadzór : będziesz czuwać nad stanem...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: FIRMA "SUN-SET" - Artur Żuraw

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Leżajsk

Recepcjonista. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe.Wynagrodzenie 4 666,00 zł. + premia uzależniona od kwalifikacji i zaangażowania.