Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Wałcz
Numer: StPr/25/0142
OBOWIĄZKI:
- organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska- sporządzanie różnych pism urzędowych- zapoznanie się z programem komputerowym księgowo-finansowym oraz wprowadzanie danych- opisywanie i pieczętowanie dokumentów księgowych- roznoszenie faktur i pism do kontrahentów ZGK oraz urzędów i instytucji- obsługa telefonu oraz kserokopiarki- obsługa interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wałcz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw zakupów

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Gierałcice

Osoba odpowiedzialna za wewnętrzny obieg dokumentów w tym łączenie faktur z przyjęciem magazynowym.Weryfikacja niezgodności dokumentów, aktualizacja cen zakupowych, parametrów oraz materiałów zakupowych.Oferujemy atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

WERYFIKACJA LEGALNOŚCI POBYTU I PRACY CUDZOZIEMCÓW, OBSŁUGA PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z LEGALIZACJĄ PRACY I POBYTU CUDZOZIEMCÓW W POLSCE (ZEZWOLENIA NA PRACĘ TYPU A), GENEROWANIE WNIOSKÓW O ZEZWOLENIA NA PRACĘ ORAZ NA POBYT CZASOWY, ODPOWIEDZI NA PISMA Z URZĘDU...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Łukowo

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: Odporność na stres Uprawnienia: Sumienność Uprawnienia: Dobra organizacja pracy Uprawnienia:...