Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0525
OBOWIĄZKI:
-przekazywanie korespondencji między wydziałami, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki na zewnątrz, kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, czynny udział w pracach zespołowych w wydziale, obsługa interesantów Urzędu Miejskiego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: kultura osobista
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: podstawy obsługi komputera
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: obowiązkowość


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Pracodawca: Automapa

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Planista pracy bloku operacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital św. Wincentego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz obsługę recepcji w biurze. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji – witanie gości, udzielanie informacji, kontakt z pracownikami Zarządzanie korespondencją – nadawanie i odbieranie...