Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0758
OBOWIĄZKI:
1. Przeszkolenie w zakresie BHP;2. Zapoznanie sie z obowiązujacym regulaminem pracy;3. pomoc w archiwizacji dokumentów;4. Pomoc przy obsłudze klienta;5. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji ARiMR;6. Obsługa sprzętu biurowego;7. Zapoznanie się z KPA.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowości

Pracodawca: KDK Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową). Obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...