Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

podkarpackie / Rzeszów

OPIS STANOWISKA: Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży Umawianie wizyt serwisowych Umawianie jazd testowych Wstępna diagnoza potrzeb klienta Badanie jakości serwisu i działu handlowego Zarządzanie kalendarzem mechaników Dbanie o najwyższe...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Projektów Międzynarodowych

Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Specjalista ds. Projektów Międzynarodowych w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: Obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych. Doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Profesjonalna obsługa pacjenta i gości kliniki. Aktywna komunikacja i budowanie relacji. Współpraca z zespołem w codziennej pracy. Rozwiązywanie problemów w stresujących sytuacjach. Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta. Komunikatywna znajomość języka...