Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kłaj
Numer: StPr/25/0202
OBOWIĄZKI:
Referat Ochrony Środowiska: poznanie struktury organizacyjnej i zadań wykonywanych w poszczególnych referatach Urzędu Gminy w szczególności referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa, Działalności Gospodarczej i Planowania. Sporządzanie rejestrów z wydanych zaświadczeń, zbierenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania, zbieranie informacji i uzupełnianie: ewidencji zbiorników bezodpływowych lub przydomowych oczyszczalni, bazy inwentaryzacji ogrzewania budynków. Przygotowywanie dokumentacji przy sporządzaniu planu zagospodarowania przestrzennego. Archiwizacja dokumentacji. Referat Gospodarki Komunalnej: poznanie struktury organizacyjnej i zadań wykonywanych w poszczególnych refertatach Urzędu Gminy w szczególności Referatu Gospodarki Komunalnej. Pomoc w gromadzeniu i przygotowaniu dokumentacji obiektów komunalnych. Pomoc w przygotowaniu postanowień i decyjzji administarcyjnych. Aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości. Pomoc w ewidencjonowaniu deklaracji, upomnień. Archiwizacja dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłaj


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność