Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/24/0905
OBOWIĄZKI:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; opracowywanie instrukcji kancelaryjnej; sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych; przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, wyższe, preferowany kierunek - informatyka, rachunkowość, finanse, zarządzanie; dokładność; odporność na stres, wysoka kultura osobista, komunikatywność

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

Pracodawca: ALTOR Sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej Obsługa poczty elektronicznej biura Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów Przygotowywanie dokumentów, prezentacji,...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Krzeszowice

-sporządzanie korespondencji biurowej,-tworzenie danych,-obsługa programów biurowych oraz urządzeń biurowych,-sporządzanie wykazów akt,porządkowanie i przechowywanie akt,-organizowanie pracy biurowej, dołączanie akt i dokumentów,-przygotowanie akt, obsługa...

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grójec

wg programu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: