Technik prac biurowych

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Krzeszowice
Numer: StPr/2025-08-22/1488
OBOWIĄZKI:
-Organizowanie i wykonanie pracy sekretariatu-Przygotowanie korespondencji mailowej,rozsyłanie do klientów-Wykonywanie obliczeń/rozliczeń klientów-Udzielanie informacji telefonicznych-Stosowanie przepisów prawa dot. tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych-Przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji-Sporządzanie dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się
Uprawnienia: otwartość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Krzeszowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Wieruszów

- wykonywanie poleceń przełożonych dot. pracy,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- wsparcie w przygotowaniu i dystrybucji materiałów marketnigownych, promocyjnych i POS przy współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za ten obszar oraz dostawcami usług...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent nauczyciela

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Topola Królewska

1. Wspieranie nauczyciela w opiece nad dziećmi,2. Pomoc w czynnościach samoobsługowych i porządkowych 3. Utrzymywanie porządku w sali, dbanie o bezpieczeństwo podopiecznych i przygotowanie materiałów do relizacji zajęć. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...