Technik prac biurowych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3688
OBOWIĄZKI:
Według programu stażu w załączeniu.Kontakt osobisty pod adresem: pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków w godz. 8-14, pok. 232 CV wraz z podaniem o przyjęcie na staż. Praca w jednej z lokalizacji:pl. Wszystkich Świętych 3-4al. Powstania Warszawskiego 10ul. Mogilska 41ul. Wielicka 28Aos. Zgody 2, 31-949 Krakówul. Lubelska 27ul. Stachowicza 18, 30-103 Kraków
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik prac biurowych*
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Skalbmierz

Obsługa pacjantów - telefoniczna i stacjonarna. Umawianie wizyt, obsługa terminala i grafików specjalistów. Dbałość o płynność grafików. Odbieranie paczek, przyjmowanie faktur. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent międzykulturowy

Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 19 w Kielcach, ul Targowa Nr 3

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wspieranie uczniów w pokonywaniu barier językowych, pomoc w lekcjach, współpraca z rodzicami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie. Biegła znajomość języka wietnamskiego. Zaświadczenie z...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka/recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Kombornia

Obsługa i rejestracja gości hotelowych.Wykonywanie usług związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych.Dbanie o niezakłócony odpoczynek gości hoteli.Dokonywanie rozliczeń gości.Dostarczanie informacji oraz wsparcie dla naszych gości.Koordynacja obsługi...