Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Śnietnica
Numer: StPr/25/0602
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcjąkancelaryjną; znakowanie pism zgodnie z zasadami i wpisywanie do książki nadawczej lub dziennika korespondencyjnego; przygotowywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji; podział korespondencji przychodzącej na odpowiednie komórki organizacyjne; przestrzeganie obiegu dokumentów; przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji; odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym; sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia); prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień; sporządzanie list obecności oraz rejestru kontroli
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie średnie; obsługa komputera; punktualność; komunikatywność

Miejsce pracy:

Śnietnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...