Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0566
OBOWIĄZKI:
Pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji technicznej, przetargowej i projektowej; wprowadzanie danych do ewidencji dokumentów; udzielanie podstawowych informacji klientom i podwykonawcom; pomoc w przygotowywaniu pism, raportów, harmonogramów; obsługa urządzeń biurowych, organizacja obiegu dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Pożądane minimalne kwalifikacje kandydata:poziom wykształcenia: średnie;dotychczasowa wiedza i umiejętności: prawo jazdy kat. B, obsługa komputera;predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne kandydata: brak wymagańa.

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...