Technik archiwista

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Technik archiwista
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0612
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z ogólnymi zasadami dot. działalności ARIMR, przepisami BHP i PPOŻ; zapoznanie się z przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych; obsługa archiwum i punktu kancelaryjnego; archiwizacja danych; porządkowanie dokumentów; prace archiwizacyjne - przygotowywanie spisów spraw, porządkowanie dokumentów zgodnie z zasadami RWA
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; podstawowa znajomość obsługa komputera; komunikatywność

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji i Wsparcia Kontroli

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów potrzebnych do kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej oraz zatwierdzanie jej po weryfikacji formalnej. Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych. Tworzenie i wysyłka korespondencji. Zapisywanie danych na płytach...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kontroli terenowych (rolnictwo)

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Pomiary i ustalanie granic działek rolnych na miejscu Weryfikacja faktycznych upraw i spełniania wymogów do przyznania płatności Sprawdzanie zobowiązań beneficjentów programów rolnych Przygotowywanie protokołów oraz raportów z kontroli Wykształcenie zawodowe lub...