Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik administracji
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/1307
OBOWIĄZKI:
Technik administracji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość oprogramowania komputerowego

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista/Specjalistka ds. administracji

Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy) Współpraca z...

Aktywny od: dzisiaj

Project Manager - IT/UX/UI

Pracodawca: Crafton

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań, ul. Woźna 14

Opis stanowiska Prowadzenie projektów dla największych klientów w Polsce i za granicą Codzienna praca przy wdrożeniach, UX oraz UI Budowanie i rozwijanie relacji z klientami, m.in. z sektora telekomunikacji, lotnictwa i handlu Wymagania Masz min. rok doświadczenia w...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Profesjonalna obsługa gości hotelowych. Prowadzenie rozliczeń finansowych pobytu gości. Udzielanie kompleksowych informacji o warunkach pobytu. Współpraca z innymi działami hotelu. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane hotelarsko-turystyczne. Doświadczenie na...