Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Technik administracji
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0557
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z organizacją pracy, obowiązującymi regulaminami oraz z zakresem obowiązków i uprawnień przekazanych na piśmie. Zapoznanie z dokumentacją i obsługą komputerowych programów użytkowych.Prowadzenie spraw kancelaryjno - biurowych związanych z obiegiem dokumentów: poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programu poczty elektronicznej, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie dokumentów do poszczególnych pracowników wydziału.Redagowanie i opracowywanie pism urzędowych przy użyciu programu Open Office, Word, Excel.Przygotowywanie pism ogólnych i zaświadczeń dotyczących uproszczonych planów urządzenia lasów.Wprowadzanie danych do programu LEŚNY SYSTEM INFORMACYJNY, wyszukiwanie danych w programie oraz przygotowywanie wydruków.Archiwizacja dokumentów, akt sprawy - nadawanie symboli archiwalnych, sporządzanie spisów, przekazywanie dokumentów do archiwum wydziałowego lub archiwum starostwa.Wyszukiwanie i porządkowanie dokumentów w archiwum wydziałowym z zakresu leśnictwa i ochrony przyrody.Gromadzenie, przetwarzanie i właściwe przechowywanie dokumentacji.Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....