Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Technik administracji
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0493
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki, spisywanie i umieszczanie we właściwych aktach spraw załatwionych, dokonywanie wpisów do spisu spraw, pomoc przy spisywaniu protokołów dokumentów ścisłego zarachowania przeznaczonych do zniszczenia, pomoc przy archiwizacji dokumentów, kopiowanie wskazanych dokumentów, segregowanie teczek zawierających akta pojazdów i akta kierowców, przyjmowanie wniosków (pod nadzorem), udzielania informacji interesantom.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

staż dla osoby do 30 roku życiaPożądane minimalne kwalifikacje kandydata:poziom wykształcenia: średnie;dotychczasowa wiedza i umiejętności: brak wymagań;predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne kandydata: wg wskazań lekarza.

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...