Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Technik administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/25/0360
OBOWIĄZKI:
obsługa klientaobsługa urządzeń biurowych,pozyskiwaniu i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Student studiów zaocznych, specjalizacja: Student studiów zaocznych
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: samodzielność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Medicover Stomatologia

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Ursus, ul. Dzieci Warszawy 27A lok. 76​

Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik wsparcia biurowego

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne obowiązki: Aktywne wsparcie działań biurowych Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników Przygotowywanie powiadomień dla pracowników Przygotowywanie zamówień na artykuły...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik Administracji Osiedla

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; doświadczenie w prowadzeniu inwestycji budowlanych; znajomość funkcjonowania spółdzielni...