Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Technik administracji
Miejsce pracy: Głogów
Numer: StPr/25/0522
OBOWIĄZKI:
1. Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisó przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy.2. Pomoc w przygotowaniu umów najmu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego.3. Pomoc w wydawaniu materiałów biurowych.4. Pomoc w prowadzeniu ewidencji pieczęci urzędowych.5. Pomoc w inwentaryzowaniu mienia Starostwa Powiatowego.6. Pomoc w zakupie fachowej literatury oraz prenumeraty czasopism na potrzeby pracownikó Starostwa Powiatowego.7. Pomoc w ewidencjonowaniu dok. archiwalnych.8. Pomoc w sprawdzaniu i wycofaniu dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Głogów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...