Stażysta / Stażystka - Asystent / Asystentka Działu Administracyjnego

Ogłoszenie numer: 9929977, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Stażysta / Stażystka - Asystent / Asystentka Działu Administracyjnego

Miejsce pracy: Płock

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów
  • Przygotowywanie i wysyłka korespondencji
  • Wprowadzanie korespondencji papierowej i elektronicznej
  • Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • Skanowanie i archiwizacja dokumentów

Wymagania

  • Status studenta lub absolwenta studiów wyższych
  • Znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Myślenie analityczne i elastyczne podejście do zadań
  • Dokładność i komunikatywność

Oferujemy

  • Umowę o pracę i wynagrodzenie za wykonaną pracę
  • Stabilne zatrudnienie w dużej, nowoczesnej firmie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku administracyjnym
  • Szeroki pakiet benefitów pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...