Stażysta / Stażystka - Asystent / Asystentka ds. Finansów i Księgowości

Ogłoszenie numer: 9930919, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Stażysta / Stażystka - Asystent / Asystentka ds. Finansów i Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu ERP
  • Ewidencjonowanie wyciągów bankowych
  • Monitorowanie terminów płatności zobowiązań

Wymagania

  • Student lub absolwent studiów wyższych (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, podatki)
  • Znajomość MS Office na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
  • Znajomość programu TETA
  • Samodzielność, elastyczność, dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie za wykonaną pracę
  • Pracę w dużej, stabilnej firmie
  • Dostęp do atrakcyjnych benefitów pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...