Stażysta (sekretarz sądowy)

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Stażysta (sekretarz sądowy)
Miejsce pracy: Czeladź
Numer: StPr/25/0999
OBOWIĄZKI:
Szkolenie BHP, ppoż. Szkolenie stanowiskowe. Zapoznanie się z przepisami regulującymi funkcjonowanie sądów powszewchnych. Zapoznanie się z przepisami regulującymi funkcjonowanie Sekretariatów Sądowych. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Sądu Rejonowego w Czeladzi. Wykonywanie prac biurowych w sprwach sądowych, tj. sporządzanie dokumentów i akt sprawy, protokołowanie na rozparawach i posiedzeniach, przepisywanie uzasadnień, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowanie dokumentów do archiwum zakładwego, kompleksowa obsługa programu SAWA, EZD, wykonywanie innych poleceń kierownika sekretariatu i przewodzniczącego wydziału albo kierownika samodzielnej sekcji administracyjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Czeladź


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...