Staż - pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Staż - pracownik biurowy
Miejsce pracy: Chorzów
Numer: StPr/25/0966
OBOWIĄZKI:
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych;- poznanie zasad obiegu dokumentów;- umiejętność stosowania przepisów dot. archiwizowania dokumentacji jawnej;- kopertowanie korespondencji oraz obsługa programu "Elektroniczny nadawca";- zapoznanie się z rodzajami zbiorów kancelaryjnych oraz rejestrów pomocniczych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole, komunikatywnosć, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność, znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chorzów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Pracodawca: GRUPA KDM Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Biurze Radców Prawnych

Pracodawca: Uniwersytet Wrocławski

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław, pl. Uniwersytecki 1

Nazwa stanowiska: starszy referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: pełny Główne obowiązki: Wsparcie radców prawnych w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego. Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe prawnicze. Znajomość zagadnień ze...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności...