Starszy specjalista

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151917

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.


Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.


W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.


Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.

Zakres zadań

  • Informuje Prezesa oraz pracowników Urzędu, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach wynikających z przepisów prawa o ochronie danych osobowych i doradza im w tych sprawach oraz uczestniczy w konsultacjach we wszelkich sprawach w zakresie ochrony danych osobowych
  • Monitoruje przestrzeganie w Urzędzie przepisów prawa dotyczącego ochrony danych osobowych oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych, w tym prowadzenie działań zwiększających świadomość dot. ochrony danych osobowych, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz realizacja kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych
  • Udziela zaleceń co do oceny skutków związanych z ochroną danych osobowych w danym procesie oraz monitoruje wykonanie i ocenę prawidłowości przeprowadzonej oceny skutków dla ochrony danych zgodnie z przepisami prawa
  • Współpracuje z organem nadzorczym oraz pełni funkcje punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w zakresie danych osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
  • Pełni funkcję punktu kontaktowego dla osób fizycznych składających do Urzędu wnioski i żądania dotyczące przetwarzania ich danych osobowych i wykonywania ich praw
  • Opracowuje i aktualizuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych w Urzędzie w zakresie wymaganym przepisami prawa, zgodnie przyjętą Polityką bezpieczeństwa danych osobowych
  • Wykonuje audyty zgodności z Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych oraz realizuje inne działania merytoryczne właściwe dla Inspektora Ochrony Danych, o których mowa w Rozporządzeniu o ochronie danych osobowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań związanych z obszarem ochrony danych
osobowych, w tym co najmniej 1 rok w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony
Danych lub Zastępcy Inspektora Ochrony Danych
  • przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra znajomość krajowych i europejskich przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz znajomość praktyk w dziedzinie ochrony danych osobowych
  • umiejętność przygotowywania wymaganej dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)
  • umiejętność działania w warunkach stresu i pod presją czasu oraz ustalania priorytetów
  • posługiwanie się językiem angielskim poziom komunikatywnym
  • W służbie cywilnej cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość działalności Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
  • znajomość procedur administracyjnych

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka Zarządu

Pracodawca: Art Point sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny w Dziale Nadzoru Klinicznego i Kontroli

Pracodawca: Uniwersytet Medyczny w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

Główne zadania na stanowisku: Ocena prawidłowości funkcjonowania podmiotów leczniczych, dla których Uniwersytet jest organem nadzorującym. Analizowanie wyników działalności jednostek organizacyjnych podmiotów leczniczych. Analiza poziomu i zakresu realizowanych...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. rozliczeń

Pracodawca: Przerdsiębiorstwo Wielobranżowe UNIKA Gajowiecka, Płuciennik, Stefaniak s.j

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Przeprowadzania rozliczeń zużycia ciepła i wody w zasobach lokalowych Zleceniodawcy Praca w godz: 7-15 Wykształcenie: minimum średnie Doświadczenie zawodowe: staż pracy minimum 3 lata Umiejętności: znajomość obsługi Microsoft Office