Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych
Miejsce wykonywania pracy:
Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 20
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie,
  • udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw związanych z opłatami za usługi wodne oraz administracyjnymi karami pieniężnymi,
  • obsługę spraw z zakresu administracyjnych kar pieniężnych,
  • prowadzenie baz danych i ewidencji dotyczących administracyjnych kar pieniężnych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów w zakresie stanowiska.
Wymagania
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: prawo, administracja, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka wodna, zarządzanie, ekonomia, geografia lub pokrewne,
  • ma minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji zawodowej,
  • ma doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  • zna przepisy Prawa wodnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
  • jest skrupulatny i odpowiedzialny,
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV.
Benefity

JAKO PRACOWNIK MOŻESZ LICZYĆ DODATKOWO NA:
  • Umowa o pracę. Stabilne Zatrudnienie.
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki.
  • Wczasy „pod gruszą”. Bazy noclegowe w całym kraju.
  • Atrakcyjne pakiety szkoleniowe.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Zgrany zespół i miłą atmosferę.
  • Pracę, która ma znaczenie. 

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność