Starszy inspektor

Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 151548

Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie,
  • praca w terenie,
  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • praca na wysokości (drabina),
  • praca w pomieszczeniu o suchym i zakurzonym powietrzu,
  • stanowisko pracy w pomieszczeniu biurowym,
  • obecność wind do IV piętra,
  • podjazd dla osób niepełnosprawnych w budynku Czerwonego Ratusza do poziomu parteru oraz wejście schodami,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przejmuje dokumentację spraw zakończonych z komórek organizacyjnych Urzędu do archiwum zakładowego,
  • nadzoruje i kontroluje proces archiwizacji dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz dokumentowania przebiegu załatwianych spraw oraz doradza w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
  • przeprowadza proces przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego zgodnie ze szczegółowym trybem klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji,
  • udostepnia przechowywaną w archiwum zakładowym dokumentację komórkom organizacyjnym Urzędu zgodnie z obowiązującymi regulacjami celem wglądu do dokumentacji,
  • porządkuje przechowywaną dokumentację przejętą w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
  • zapewnia odpowiednią ewidencję oraz przechowywanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym,
  • dokonuje oceny zbiorów dokumentów w zakresie ich zdatności do użytku inicjując brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz uczestniczy w jej komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia,
  • sporządza sprawozdania z rocznej działalności Archiwum z uwzględnieniem przyjętej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, dokumentacji udostępnionej, materiałów przekazanych do Archiwum Państwowego oraz dokumentacji niearchiwalnej wybrakowanej i przekazanej na makulaturę,
  • klasyfikuje akta w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla prawidłowego obiegu dokumentów oraz przyporządkowania określonym hasłom i symbolom klasyfikacyjnym wytworzonej przez Urząd dokumentacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związane z wykonywaniem czynności archiwalnych
  • kurs archiwisty
  • wiedza w zakresie aktów prawnych regulujących pracę archiwum,
  • znajomość obsługi programów użytkowych systemu operacyjnego Windows: pakiet MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-techniczny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Brzeźno

Przygotowanie butli ciśnieniowych do dozoru technicznego, znakowanie butli znakowarką BUDDY 60 cechami niezbędnymi dla dozoru technicznego, na podstawie znakowanych cech na butli uzupełnienie dokumentacji technicznej na butle ciśnieniowe, zapisywanie ich w systemie i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent działu rozwoju

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie książek korespondencyjnych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, zamawianie art. biurowych i środków czystościkopiowanie,skanowanie rejestrówwpinanie i archiwizowanie dokumnetówweryfiakcja grafików aptekiprzygotowanie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych, rozliczanie rozrachunków, analiza zapisów na kontach księgowych, oblicczanie podatków, obsługa programu Symfonia (FK).Staż odbywać się będzie w dzielnicy:...