Starszy inspektor

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grodzisku Wielkopolskim
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 149787

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej.


Praca w budynku piętrowym. Brak wind i podjazdów, pomieszczenia sanitarne nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Praca pod presją czasu, wymagana dyspozycyjność.

Zakres zadań

  • prowadzi dziennik korespondencji poczty przychodzącej i wychodzącej, nadaje pocztę, obsługuje system ePUAP i e-doręczenia
  • obsługuje system elektronicznego zarządzania informacją (EZD RP)
  • zamawia, wydaje oraz rozlicza druki ścisłego zarachowania
  • prowadzi karty drogowe i delegacje dotyczące samochodów służbowych
  • prowadzi magazyn Inspekcji
  • zapewnia przestrzeganie w Inspektoracie przepisów oraz zasad BHP
  • prowadzi archiwum zakładowe
  • zapewnia ochronę danych osobowych w zakresie działalności Inspektoratu
  • nadzoruje i weryfikuje comiesięczne rozliczenia wyznaczonych urzędowych lekarzy weterynarii

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • biegła znajomość obsługi pakietu Office
  • biegła obsługa urządzeń biurowych
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wąsosz

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, archiwizacja akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych Wymagania inne: okres odbywania stażu: 14.04.2025-13.10.2025godziny odbywania...

Aktywny od: dzisiaj

Operator wprowadzania danych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Oleśnica

ARCHIWIZACJA I PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJIWPINANIE DOKUMENTÓW DO TECZEKPRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI I MONITOROWANIE STATUSU DORĘCZENIA LISTUOBSŁUGA TELEFONICZNA I UDZIELANIE INFORMACJI O ZALEGŁOŚCIACHOBSŁUGA PROGRAMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGOWERYFIKACJA KOMPLETNOŚCI...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Szczawno-Zdrój

- Praca polegająca na obsłudze gości pensjonatu od przyjęcia rezerwacji, realizacji pobytu po wymeldowanie gości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio...