Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156442

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Zakres zadań

  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych z komórek jednostek organizacyjnych KWP, porządkuje akta, analizuje protokoły brakowania, uczestniczy w brakowaniu akt, udostępnia i przekazuje materiały w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum KWP
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne, analizuje możliwość prawną udostępnienia i sporządza projekty decyzji w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie, w celu udostępniania archiwaliów poza resort spraw wewnętrznych i administracji oraz do celów naukowo - badawczych
  • Analizuje i sprawdza prawidłowość protokołów brakowania dokumentacji kategori "B", "BE", "BC" z komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Olsztynie
  • Udziela pomocy, instruktaży i przeprowadza szkolenia pracowników komórek organizacyjnych KWP w Olsztynie i prowadzi czynności kontrolne wynikające z nadzoru w terenowych składnicach akt
  • Porządkuje i konserwuje zasób archiwalny KWP w Olsztynie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs archiwalny I lub II stopnia
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz obsługę recepcji w biurze. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji – witanie gości, udzielanie informacji, kontakt z pracownikami Zarządzanie korespondencją – nadawanie i odbieranie...

mazowieckie / Warszawa

GŁÓWNE ZADANIA monitorowanie czynności kancelaryjnych; obsługa organizacyjno-sekretarska Dyrektora Departamentu Kontroli i jego Zastępców; obsługa systemu kancelaryjnego sekretariatu Departamentu Kontroli; prowadzenie terminarza spraw, spotkań z udziałem Dyrektora...

Aktywny od: dzisiaj

Administrative specialist

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Responsibilities: Administrative support for the office (documentation, invoice circulation, contracts, correspondence, reporting) Creating summaries, reports, and analyses Ensuring that documents are created on time and are correct Organizing meetings and business trips...