Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156442

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.

Zakres zadań

  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych z komórek jednostek organizacyjnych KWP, porządkuje akta, analizuje protokoły brakowania, uczestniczy w brakowaniu akt, udostępnia i przekazuje materiały w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania archiwum KWP
  • Przeprowadza kwerendy archiwalne, analizuje możliwość prawną udostępnienia i sporządza projekty decyzji w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie, w celu udostępniania archiwaliów poza resort spraw wewnętrznych i administracji oraz do celów naukowo - badawczych
  • Analizuje i sprawdza prawidłowość protokołów brakowania dokumentacji kategori "B", "BE", "BC" z komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Olsztynie
  • Udziela pomocy, instruktaży i przeprowadza szkolenia pracowników komórek organizacyjnych KWP w Olsztynie i prowadzi czynności kontrolne wynikające z nadzoru w terenowych składnicach akt
  • Porządkuje i konserwuje zasób archiwalny KWP w Olsztynie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa, umiejętność współpracy, pozytywne podejście do klienta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs archiwalny I lub II stopnia
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-09-30

Pracownik biurowy w dziale księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

ZOBACZ WIĘCEJ

lubuskie / Zielona Góra

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Aktywny od: 2025-09-30

Asystent specjalisty do spraw grantów i dotacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie z przepisami bhp i ppoż-wsparcie w przygotowaniu i obsłudze dokumentów związanej z udzieleniem grantów o dotacji-pomoc w ocenie formalnej i merytorycznej-przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań-prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami i...

Aktywny od: 2025-09-30

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

-zapoznanie się z bhp i ppoż oraz regulaminem pracy-zapoznanie się z przepisami RODO-przygotowanie materiałów na spotkania z klientami-przygotowanie projektów instytucji-przygotowanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...