Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Pszczyna
Ogłoszenie o naborze Nr 151604

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane jest na 1 piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Koordynuje pracę pracowników Zespołu Prezydialnego, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki .
  • Sprawuje nadzór nad zagadnieniami dotyczącymi pracy kancelaryjnej i obiegu korespondencji jawnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie poprzez prowadzenie wizytacji i udzielanie instruktażu w celu zapewnienia wlaściwego obiegu dokuementów.
  • Nadzoruje i koordynuje funkcjonowanie składnicy akt na szczeblu Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie w celu jej prawidłowego funkcjonowania.
  • Opracowuje projekty aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Pszczynie oraz rejestruje, aktualizuje, dystrybuje przepisy prawne, w celu prawidlowej realizacji zadań.
  • Uczestniczy w procederach przekazania komórek i jednostek organizacyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych.
  • Sporządza protokoły z narad i odpraw z udziałem kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie , w celu ich właściwego dokumentowania.
  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno- biurową Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie oraz obsługę kancelaryjno - biurową komórek i jednostek organizacyjnych KPP w Pszczynie, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
  • Prowadzi bieżącą analizę kosztów usług pocztowych, a także sporządza dzienne, miesięczne i roczne zestawienia obrotów przesyłek pocztowych oraz weryfikuje faktury za uslugi pocztowe pod względem merytorycznym, zalatwia formalności związane z reklamacjami przesyłek pocztowych i świadczeniom odszkodowawczym, w celu zagwarantowania świadczenia tych usług przez usługodawcę oraz zminimalizowanie wydatków w tym zakresie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub zlożenie oświadczenia o poddaniu sie procedurze postępowania spradzającego
  • umiejętność motywowania pracowników, umiejętność organizowania pracy, własnej
  • rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejetność komunikowania się w pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...