Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera (Pakiet Office)
Uprawnienia: rzetelność
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: dokładność
Dokumenty wymagane: Życiorys (CV). List motywacyjny. Ksero dok. potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia oraz doświadczenie zawodowe. Ksero dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji (jeżeli kandydat takie posiada). Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.Wymagania dodatkowe:Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawieZnajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawieZnajomość prowadzenia ksiąg inwentarzowychNabór na wolne stanowisko pracy: https://www.gov.pl/web/psse-skierniewice/specjalistastarszy-specjalista-i-archiwista-w-sekcji-administracyjno-technicznej
Skierniewice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 820 PLN
Praca na czas określony: 6 do 33 miesięcy z możliwością przedłużeniaGodziny pracy: 7:30 - 15:05
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Aktywny od: dzisiaj
dolnośląskie / Ślęza
Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25
Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...