Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera (Pakiet Office)
Uprawnienia: rzetelność
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: dokładność
Dokumenty wymagane: Życiorys (CV). List motywacyjny. Ksero dok. potwierdzających uzyskany poziom wykształcenia oraz doświadczenie zawodowe. Ksero dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych umiejętności i kwalifikacji (jeżeli kandydat takie posiada). Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.Wymagania dodatkowe:Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawieZnajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawieZnajomość prowadzenia ksiąg inwentarzowychNabór na wolne stanowisko pracy: https://www.gov.pl/web/psse-skierniewice/specjalistastarszy-specjalista-i-archiwista-w-sekcji-administracyjno-technicznej
Skierniewice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 820 PLN
Praca na czas określony: 6 do 33 miesięcy z możliwością przedłużeniaGodziny pracy: 7:30 - 15:05
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...