Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.
Raszyn
Umowa o pracę na czas określony
od 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza...
Aktywny od: dzisiaj
śląskie / Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym...
Aktywny od: dzisiaj
warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Sprzętowa 2
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją,...