Specjalista/specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Specjalista/specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych
Miejsce pracy: Raszyn
Numer: StPr/25/0969
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem. Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej. Umowa o pracę na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia w godzinach 7:00 do 15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.

Miejsce pracy:

Raszyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

Pracodawca: T-Mobile Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Rozwoju Sprzedaży

Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81

Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarządzanie korespondencją,...