Specjalista

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 146058

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na VII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • przygotowuje podział środków budżetowych w układzie miesięcznym, dla gmin i powiatów oraz samorządu województwa przewidzianych w ustawie o pomocy społecznej, ustawie Prawo energetyczne oraz w ramach innych ustaw
  • przygotowuje dyspozycje przekazania środków finansowych dla gmin oraz powiatów we wskazanym powyżej zakresie
  • analizuje, planuje, zabezpiecza środki w ww. zakresie oraz obsługuje w zakresie finansowym rządowe lub ministerialne programy wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • przygotowuje projekt budżetu Wojewody w zakresie powierzonych zadań oraz zmiany w trakcie roku budżetowego, przygotowuje wnioski do Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz do Ministra Finansów o przyznanie środków z rezerw celowych budżetu państwa w ramach powierzonych zadań
  • dokonuje rozliczeń dotacji oraz rezerw celowych w układzie kwartalnym i rocznym
  • sporządza sprawozdania jednorazowe, kwartalne, półroczne i roczne z zakresu pomocy społecznej przy użyciu Centralnej Aplikacji Statystycznej POMOST CAS oraz przygotowuje projekty pism w celu udzielenia jednostkom samorządu terytorialnego informacji w zakresie powierzonych zadań, wynikających z obowiązujących przepisów prawa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o pomocy społecznej, Kpa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, Prawo energetyczne
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych pochodzących z dokumentów
  • umiejętność redagowania pism, przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały
  • samodzielność, elastyczność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, umiejętność przekonywania i argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

Pracodawca: GEODIS Road Network Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie

Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących...

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik Administracji Osiedla

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych; dobra znajomość...