Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finase i rachunkowość, zarządzanie bądź pokrewne
Uprawnienia: obsługa programu Power Point
Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych (Windows, Windows Server)
wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym
Lidzbark Warmiński
Umowa o pracę na czas określony
od 6 860 PLN
godziny pracy: 7:25-15:00CV, list motywacyjny, kopie ukończenia studiów wyższych, kopie świadect pracy, kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Aktywny od: dzisiaj
pomorskie / Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe,...
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Mysiadło
Opis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku; Znajomości podstawowych zagadnień prawa pracy; Umiejętności...
mazowieckie / Żyrardów
Opis stanowiska aktualizacja danych w systemie komputerowym dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń obsługa dokumentacyjna wysyłek przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów weryfikacja dokumentów wg wytycznych wprowadzanie danych do...