Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finase i rachunkowość, zarządzanie bądź pokrewne
Uprawnienia: obsługa programu Power Point
Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych (Windows, Windows Server)
wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym
Lidzbark Warmiński
Umowa o pracę na czas określony
od 6 860 PLN
godziny pracy: 7:25-15:00CV, list motywacyjny, kopie ukończenia studiów wyższych, kopie świadect pracy, kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Kielce
1. Wprowadzanie danych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji i Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych danych dotyczących rejestracji kryminalnej postępowań w sprawach przestępstw i wykroczeń zaistniałych na terenie działania Komendy...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Opatowiec
Zapoznanie ze Statusem Urzędu Miasta i Gminy, Regulaminem Organizacyjnym, Instrukcją Kancelaryjną dla Urzędu Miasta i Gminy; zapoznanie z działaniami Rady Miasta i Gminy; praca w punkcie obsługi interesanta; sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu...
mazowieckie / Kochów
kontakt z klientami zagranicznymi Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: