Specjalista

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim
Specjalista
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0603
OBOWIĄZKI:
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, określanie potrzeb socjalnych i bytowych załogi oraz opracowywanie planów w tym zakresie, ustalanie terminówi przestrzeganie praw pracowników do urlopów, nagród jubileuszowych, dodatkówstażowych, awansów i innych świadczeń pracowniczych, sporządzanie sprawozdań do WSSE, GUS i innych, nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP, przyjmowanie zamówień oraz gospodarowanie środkami trwałymi, zarządzanie mieniem ruchomym i nieruchomym, prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i pieczątek.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finase i rachunkowość, zarządzanie bądź pokrewne
Uprawnienia: obsługa programu Power Point
Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych (Windows, Windows Server)


Wymagania inne:

wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 860 PLN


Opis wynagrodzenia:

godziny pracy: 7:25-15:00CV, list motywacyjny, kopie ukończenia studiów wyższych, kopie świadect pracy, kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik administracji

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Kielcach

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

1. Wprowadzanie danych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji i Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych danych dotyczących rejestracji kryminalnej postępowań w sprawach przestępstw i wykroczeń zaistniałych na terenie działania Komendy...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik administracyjny

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Opatowiec

Zapoznanie ze Statusem Urzędu Miasta i Gminy, Regulaminem Organizacyjnym, Instrukcją Kancelaryjną dla Urzędu Miasta i Gminy; zapoznanie z działaniami Rady Miasta i Gminy; praca w punkcie obsługi interesanta; sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Kochów

kontakt z klientami zagranicznymi Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: